Displaying 1 - 7 of 7
-
Kempen, G. (1999). Fiets en (centri)fuge. Onze Taal, 68, 88.
-
Kempen, G. (1999). Visual Grammar: Multimedia for grammar and spelling instruction in primary education. In K. Cameron (
Ed. ), CALL: Media, design, and applications (pp. 223-238). Lisse: Swets & Zeitlinger. -
Kempen, G. (1975). De taalgebruiker in de mens: Schets van zijn bouw en funktie, toepassingen op moedertaal en vreemde taal verwerving. Forum der Letteren, 16, 132-158.
-
Kempen, G. (1975). Theoretiseren en experimenteren in de cognitieve psychologie. Gedrag: Tijdschrift voor Psychologie, 6, 341-347.
-
Levelt, W. J. M., & Kempen, G. (1975). Semantic and syntactic aspects of remembering sentences: A review of some recent continental research. In A. Kennedy, & W. Wilkes (
Eds. ), Studies in long term memory (pp. 201-216). New York: Wiley. -
Kempen, G. (1970). Ideaalbeelden van de Europese jeugd: Weerwoord op methodologische kritiek. Dux, 37, 54-56.
-
Kempen, G. (1970). Memory for word and sentence meanings: A set-feature model. PhD Thesis, Katholieke Universiteit Nijmegen, Nijmegen.
Share this page